Sommar

Det är som svensk sommar här nere nu, förutom lite kyliga vindar. Supervarmt och härligt i solen :) Än en gång så sjukt glad över att jag har internet på hotellrummet och balkongen!

Har sovit riktigt dåligt inatt. Varit stressad över jobbet och vaknat flera gånger med jobbhets, inte okej. Min sovmorgon gick åt skogen och jag klev upp vid 7 för att hinna jobba lite innan jobbet här började. Största problemet är att internet på kontoret här på hotellet suger, så dom timmarna man är på kontoret hinner jag inte göra nåt jobb. Det är väldigt lugnt med frågor och grejer från resenärerna, så dom timmarna när det ändå ska vara öppet på kontoret hade det ju varit skönt att kunna jobba undan lite annat. Men icke. Jaja, har hunnit det mesta idag ändå, och faktiskt även ett par minuter i solen. Värsta stressen har lagt sig.

Ska snart ner i grottan (kontoret i källaren) och rensa förråd. Tjoho! Två fullpackade förråd ska rensas ur och flyttas. Så ja, jag håller mig sysselsatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0