Hemma igen

Livet springer iväg typ, eller veckorna går väldigt fort i alla fall. Nu är mina två veckor i Portugal och min halva vecka i fjällen slut. Jag har hunnit med två dagar på jobbet förra veckan, en väldigt slapp och skön helg och en vanlig måndag.

Jag blev glasögonorm förra veckan också.


Har inte riktigt vant mig än, men jag ser ju onekligen bättre med dom på :) Än så länge är dom på när jag är på jobbet, och ibland i tv-soffan. Men jag vänjer mig väl förr eller senare jag också.

Blev helt vansinnigt sugen på att köpa ny lägenhet häromdagen också. Måste nog boka in ett möte på min bank tror jag för att få reda på vad jag har att röra mig med och lite så. Men det får bli om nån vecka, dom två närmsta veckorna på jobbet är rätt välfyllda..

Var till ortopeden med min jäkla högerarm och skitnerv odag igen. Det blir operation. Jag fixar ju inte sånt, fick typ panik och började grina bara av att prata om operation med ortopeden. Var till en ortoped på en vårdcentral idag, men när han såg min reaktion så remitterade han mig till ett sjukhus där jag kan bli sövd inför operationen. Bra skit. Med lite tur går det över fort efter operationen också. Nerven ligger antagligen trängd, och det är därför det gör så jäkla ont och därför jag domnar i handen. Om dom lyckas hitta och släppa på trängningen så kommer det kunna kännas bra rätt snabbt efter operationen. Yeah!

Imorgon bitti är det dags att hålla pass på Friskis igen. En månad sen sist, kommer kännas ringrostigt, haha. Men det är ju tidigt som tusan, så det blir fasiken sängen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0