Härlig helg!

Jag har faktiskt kunnat vara ledig i helgen nu, ledig hemifrån alltså. Men oj så skönt. Alla resenärer är glada och nöjda och det rullar på som vanligt här nere. Min arm/nerv bråkar som vanligt med mig fortfarande så träning blir det inte mycket av, men jag var i alla fall ute och sprang en sväng imorse. På min älskade strand!


Tror jag har en miljard såna här bilder från alla mina mornar på stranden här, men jag tröttnar aldrig :)

Hann med en sväng på stranden mitt på dagen också. Var hur härligt som helst, värsta sommartemperaturer. Men sen kom blåsten, och i blåsten är det fortfarande bara vår. Gick hem och satte mig och mös på balkongen ett tag då istället.


Ikväll är Nox stängt också, det är ju söndag. Så nu hänger jag på rummet och njuter av sista timmarna helg. Imorgon börjar dubbeljobbandet igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0