En liten paus

Det går i ett just nu känns det som. Har varit galet på jobbet sen jag kom hem från Portugal och fjällen, så sysslolös behöver jag inte vara. Har ju dock ett litet jäkla otyg som dyker upp när det är lite mycket att göra, och det är att jag typ slutar andas. Andas väldigt högt upp, så får liksom inte i mig tillräckligt med luft. Blir jobbigt när jag tränar, blir andfådd mycket fortare och suckar och gäspar typ konstant. Men men, det släpper :)

Jag har ju sambo nu, Helena bor här medan det fixas i hennes lägenhet. Det är så trevligt så, vi är tillbaka i tankarna att vi ska starta ett kollektiv :P

Fick besked i tisdags angående min skitarm också. 14 april blir det operation. Förhoppningsvis är det slut på domningar och smärta efter det! Jag och Aleksandra pratade om att jag skulle åka ner och hälsa på henne helgen 17-19 april, men nu när det ska opereras 14 april så vette tusan om jag vågar boka biljetter ner. Det kan ju funka prima, men det kan ju bli lite jobbigt också om jag har ont eller nåt efter operationen. Hm, alla dessa beslut! Ska fundera på saken lite till :)

Nu börjar det nog bli dags för middag tror jag bestämt. Jag är hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0