Uppe med tuppen

Det här med automatisk klocka på mobilen är inte alltid bra. Vi är ju så nära spanska gränsen här så mobilen vet inte alltid vart den är och vilken tid den ska ha. Imorse var en sån dag. Jag ställde klockan på 06.45 först, för att ta en morgonpromenad om jag kände mig pigg då. Klockan ringde och jag var toktrött, ställde om den till 8 och tänkte att jag kan träna senare idag. Gick upp då när klockan ringde och gjorde mig iordning. Kommer ner till frukosten 8.25 och den är stängd. Är folk på väg in på morgonyogan och jag fattar ingenting, den börjar ju 7.30. Kollar på min portugistelefon, och inser mitt misstag. Konstigt att jag var trött 06.45, klockan var ju bara 05.45 då! Så ja, det blev en morgonpromenad till slut ändå. Jag var ju uppe och färdig, och frukosten öppnade inte förrän en halvtimme senare. Men nu så, nu blir det frukost! Och jag har stängt av automatiska klockan på telefonen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0