Träning! <3

Imorse fick jag äntligen svettas lite igen! Jag har ju inte tränat ordentligt sen min lilla tripp till akuten för nästan tre veckor sen. Men imorse var det dags, så sjukt skönt! Mina ben är helt skakis och jag kommer ha svårt att komma ur sängen imorgon. Precis så ska det vara! Dock är jag ju fortfarande inte helt frisk i hela kroppen, så kan inte träna fullt ut. Har ju en nerv, närmare bestämt ulnarisnerven, som ligger klämd och som jag fått en inflammation i. Har fått kortison mot smärtan, och det hjälper ju, men klämningen är ju fortfarande där och jag känner att det inte är bra. Får absolut inte träna armen heller säger läkaren, eftersom nerven är inflammerad. Crap. Är ganska svårt att träna med bara en arm, men jäklar vad jag ska bli stark i vänster arm nu :) Och i benen!

Igår var det fettisdagen också, för er som missade det. Inte aslätt att hitta glutenfria semlor kan jag meddela. Men, jag gjorde det! Vetekatten hade glutenfria, och jäklar vad jag njöt av den!


Så god! :D Var ju semmel-mayham på Vetekatten dock. Jag och resten av Stockholms befolkning var där, men dom hade löst det smidigt med kölappar och massa personal, så det gick smidigt :)

Nu ska det jobbas. Måste ju försöka göra så mycket som möjligt nu i veckan för att underlätta för mig själv när jag är i Portugal sen. Åker ju på lördag, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0