Stress

Mitt huvud går på högvarv just nu, och har gjort det mer eller mindre hela dagen. Försöker få ordning på allt inför Portugal med jobb och så, och det går rätt bra. Men jäklar vad det snurrar i huvudet. Var och fixade naglarna efter jobbet, samtidigt som jag jobbade med att lösa ett sjukdomsfall inför imorgon. När det var löst och naglarna var fina och jag var på väg hem kom nästa sjukdomsfall, så det blev mer jobb när jag kom hem. Nu skulle jag egentligen behöva vika rena tvätten från morgonens tvättande, diska, duscha och börja packa inför Portugal. Men icke! Det kommer inte ske idag, inget av det faktiskt. Jag ligger i soffan, kollar på tv och äter choklad. Och sen tänker jag gå och sova. Så det så!


Nya fina naglar. Ljusa och våriga, yey! Ska ju vara finfint väder i Portugallien så jag laddar fullt ut :)

Fått en massa nya fina kläder från Springtime också. Och nya skor. Inneskorna från Reebok är nya favoriter. Toksnygga :D


Nu får vi kläder från Craft istället för Asics. Massa nya fina träningskläder har landat i min träningsgarderob :)


Nu ska jag återgå till mitt tokslappande. Jag är värd det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0