På plats!

Portugal är sig likt. Så himla härligt att vara tillbaka! Igår var det finväder. Blåste halv storm på förmiddagen, men det lugnade sig och blev jättehärligt till efter lunch. Sitta ute i solen i kortärmat och käka lunch, det är grejer det!


Här satt jag på min balkong igår kväll efter en löprunda och bara njöt. Så härligt! Idag är det dock måndag och stressen över jobbet hemma känns av en del. Men det är lite molnigt idag, så jag tänkte passa på att sätta mig på nåt internetcafé vid lunch och få lite jobb gjort. Allt ordnar sig :)

Men nu ska jag dra igång morgonens jobb här nere. Typ alla resenärer som är nere nu har varit här förut dock, så det är rätt lugnt nere hos oss på kontoret. Dom klarar sig själva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0