Knas i kroppen

Igår vaknade jag och mådde bra. Hade sovit gott och allt kändes bra. Pysslade lite hemma under dagen, tog en promenad i solen, provade nya fotbadet och hade det rätt gött :)


Gick på bio med Helena på kvällen sen också. Vi var på The theory of everything, en film som handlar om Stephen Hawking. Den var rätt bra faktiskt, visste inget alls om den innan typ. Lite långdraget på slutet, men ändå klart godkänt i helhetsbetyg. Kom hem på kvällen och började må lite konstigt igen. Gick och la mig tidigt, och har sovit riktigt dåligt inatt. Planen var att sova gott och ta mig till gymmet idag på morgonen, men icke. Dålig natts sömn och konstig känsla i kroppen stoppade träningsplanerna. Inte haft nån vidare aptit idag, men i övrigt mår jag bra. Känner mig inte konstig eller dålig alls.

Ska ta mig till optikern efter jobbet idag igen tänkte jag. Tror jag har bestämt mig för vilka glajjor det blir, men måste prova dom en gång till först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0