Höga förhoppningar

Jag mår bra just precis nu. Magen är på min sida, även efter att den fått mat. Yes! Har förhoppningar om att jag ska få sova inatt utan konstiga krämpor, och tack vare det vakna upp pigg och kry imorgon! Magen har i och för sig varit rätt snäll hela dagen idag. Eller jag har inte varit hungrig på hela dagen, men den har i alla fall inte bråkat med mig när det fått äta ändå.

Beställde glasögon efter jobbet idag också. Jäklar vad jag avskyr att ta beslut! Även en så liten sak som att bestämma sig för ett par glasögon ger mig ju ångest. Men nu är beslutet taget, rätt eller fel återstår att se, men skönt att jag i alla fall bestämt mig. Så när jag kommer hem från Portugal kommer dom ligga där och vänta på mig, och mitt nya liv som glasögonorm kan börja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0