Bra dag, sämre kväll

Hade en supermysig dag igår med Josefine. Vi fick ett infall och packade ihop lite matsäck och åkte ut till Hellagården igår. Var ju sol och härligt väder och vi hade inget bättre för oss. Tog en promenad på isen och tog en matsäckspaus i en skogsbacke. Mysigt!


Precis som när man var liten och var på utflykt med skolan :)


Hur härligt som helst!


Mådde sådär när vi åkte hemåt sen, magen var inte min kompis och jag mådde lite halvilla. Planen var att åka hem och sova en sväng för att sen bli pigg och åka iväg på Josses vernissage på kvällen. Sov gjorde jag, men mådde inte bättre. Mådde inte alla bra igår kväll, mådde illa och kände mig rätt sänkt. Höll mig vaken och kollade på Mello i alla fall, sen blev det sängen. Men det var nog en bra plan, för idag mår jag mycket bättre! Har ätit frukost och plockat och fixat lite här hemma på morgonen, och mår fortfarande bra. Väldigt skönt! Illamående är ju fruktansvärt 😁

Skulle vara kalas för syrran idag, men dom har varit en massa sjuka, och jag kanske har nåt skit, så blir inget kalas idag. Jag får hålla mig hemma. Trist! Men solen skiner idag också så jag får väl ta mig en promenad eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0