Bergen

Torsdag idag, och torsdag i Portugal innebär alltid en tur till bergen. Lika fint som vanligt, och vi fick fantastiskt väder!


Alltså apelsiner direkt plockade från apelsinträdet smakar underbart! Speciellt efter en mils löpning. Mitt högerknä bråkade såklart med mig idag, så nedförsbackarna bar smärtsamma. I övrigt gick det bra :) Förutom min jäkla nervkläm då, men den är ju som den är. Fick försöka springa med rak högerarm, för när jag hade den böjd som vanligt så domnade handen. Smart grej..

Efter lunch har jag suttit ute på min balkong i solen och jobbat. Extremt nöd över att jag har internetåtkomst på balkongen, den underlättar jobbet väldigt. Då kan jag ändå få vara ute, trots att jag måste jobba. Har varit lite knöl med jobbet hemma, men det funkar rätt bra ändå och det mesta löser sig nog :)

Nu blir det dusch innan kvällens jobb, och sen blir det nog häng på Nox ikväll med ännu lite mer admin-jobb. Mycket jobb, men ändå sjukt härligt! Jag klagar inte, om ni nu skulle få för er det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0