Årets första

Idag har jag solat! Åh det var så skönt, älskade sol! :D Kunde inte motstå att ta årets första fot-mot-hav-bild :P


Behöver några fler såna här dagar dock, jag är så vit så jag blir rädd för mig själv! Måste bli ändring på det. Men det ska bara bli varmare de närmsta dagarna, så jag oroar mig inte. Blåste en hel del idag, men det var ganska skönt i mitt lilla bås på stranden. Har dock sand i öronen, bakom öronen, i tänderna, i håret osv nu. Och ja, jag har duschat.. Men det är mysigt, smällar man får ta :)

Nu är det snart dags för kvällens kontorsöppet. Har äntligen fått igång internet på min dator här nere på kontoret nu, så nu kan jag jobba samtidigt som jag hänger här också. Prima! Sen ska vi nog till japanen och äta ikväll. Underbart! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och inte blev jag avundsjuk heller. Sand i öronen kan inte vara kul.....

2015-02-24 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0