Nervöst

Mycket är på gång. Allt på samma gång, som det ska vara. Känns inte som nåt ovanligt med mig :) Sälja lägenhet, köpa lägenhet, operera arm. Nu kör vi. Operation är det dags för imorgon. Tur att jag får sova då, för vet inte hur mycket sömn det blir inatt. Jag fixar ju inte sånt där skit... Som tur är kommer min kära far och hämtar upp mig på sjukan efteråt och tar hand om mig lite. Har samtidigt tre förhandsvisningar på lägenheter den här veckan som jag vill gå på. Hoppas på att jag känner mig okej efter operationen imorgon så dom planerna håller.


Borde ta och hoppa in i duschen nu också. Ska duscha med nåt desinficerande grejs både ikväll och imorgon, fasta från midnatt och inte sminka mig eller smörja in mig med lotion eller nåt sånt. Blir nog bra. Ser fram emot att kunna träna på riktigt när allt är klart sen, jag får fokusera på det. Tänk när jag får göra ett marklyft igen, wohoo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0