Stolt!

Jag är mäkta stolt över mig själv just nu! Stolt och panikslagen, men jag försöker att fokusera på stoltheten mest. Jag har ääääntligen bokat tandläkartid! Är väl inte någon stor grej för dom flesta, men jag är inte direkt jättebra kompis med tandläkare kan jag säga. Blir gråtfärdig bara av att ringa och boka tid. Men nu är det gjort, om en vecka ska jag dit!
 
 
Har dessutom äntligen samlat ihop alla dokument jag behöver för att ansöka om examensbevis också, bara en sådär 1,5 år efter jag blev klar. Finally! Dock har jag en känsla av att jag kommer behöva komplettera med en del dokument, men jag är en god bit påväg i alla fall, woop woop! Ska ta och få ordning på en annan ansökan nu också, och sen kan jag verkligen klappa mig på axeln och känna att jag varit duktig idag. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0