Balkonghäng och shopping

Har haft en superb dag idag. Har faktiskt varit ledig, hör och häpna! Allra största delen av dagen i alla fall. Jag och Lotta har varit i Ayamonte i Spanien idag och shoppat lite. Finns en liten shoppinggalleria där, men typ fyra butiker, men det var lagom =) Köpte en kofta, en sjal, två par mjukisar (som ska bli till shorts) och den här tröjan
 
Inte den snyggaste bilden direkt, men jag är nöjd över att jag köpt en rosa tröja! Den fanns faktiskt i vitt också, men kände att lite färg skadar väl inte =) Har jeans på mig ikväll, men för temperaturens skull hade det gått prima med bara shorts, är riktigt varmt här ikväll. Så jäkla skönt! Efter shoppingturen blev det lunch på stranden och sen mer strandhäng på det. Spelade beachvolley i typ 1,5 timme också, det är jäkligt jobbigt men riktigt skoj =) Kommer ihåg att jag avskydde det på skolgympan, men på beachen så här är det ju hur kul som helst.
 
 
Hänger på ballen nu i väntan på kvällens middag. Är ett helt gäng ledare som ska ut och käka idag, så det blir skoj. Tisdagar är enda kvällen det inte är föreläsning på kvällen, och alltså typ enda kvällen alla vi hårt arbetande har tid att gå ut och käka tillsammans. Det ska tas tillbara på! =) Börjar bli riktigt hungrig nu så jag hoppas vi drar iväg snart.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0