För mycket moln..

Ja det är faktiskt lite för mycket moln för min smak idag.. Vaknade dödstrött imorse.. Förstår inte vad det är med mig.. Kunde dock inte somna idag och har sovit dåligt hela natten, så det kanske kan ha nåt med det att göra.. Mööh..  Men men.. Pallrade mig upp, käkade lite frulle och begav mig sen till gymet.. Inte mycket folk alls där imorse.. Hur skönt som helst.. Dock hade den klarblåa himlen som vädergudarna bjöd på imorse fyllts med moln lagom tills jag kom hem från gymet.. Bummer! Men jag sket i det och tog min filt och gick ut och la mig i gräset ändå.. Måste säga att trots alla moln var det rätt skönt att bara ligga ute och slappa och läsa en bok.. Jag menar, solen tittade ju fram emellanåt.. =)

Ska nog ta och hoppa in i duschen nu.. Imorgon måste jag gå en sväng till Solna C tror jag bestämt, och växla pengar och lite så.. Jobbar ju som sagt varje dag fram tills vi åker, så det är väl lika bra att göra lite sånt där småfix i tid liksom.. Nåt kommer man väl säkert glömma ändå men.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0