2a april

Jag överlevde gårdagens skämtdag.. Blev inte lurad en enda gång, och det var nog tur det med tanke på humöret igår, hahaa.. Idag kan man känna sig lugn... =P

Vädret är väl inte direkt roligare idag.. Lite bättre verkar det vara.. Ser inte ut som det är sånt där äckligt duggregn idag i alla fall.. Man får väl vara glad för det lilla.. =) Har precis käkat frukost nu och ska snart ta och svida om och ge mig ut på en löprunda.. Vet inte riktigt hur jag ska orka 12 km idag, men jag gör så gott jag kan.. =P Sen är det jobb som gäller 13-20..

Elin ringde mig inatt.. Såg det imorse, så hon hade lämnat mobilsvar.. Det gjorde att dagen började med ett leende.. Hon var ute och kalasade i fjällen och dom spelade en låt som jag och Elin lyssnade på heeeeeeeela tiden när vi var i Usa förra sommaren.. Den låten gick varm i våran snabba bil, hahaa..





Arn-låten! =D Ingen av oss vet tyvärr vad den heter, men för oss är den Arn-låten, och den är sjukt bra! =D

Kommentarer
Postat av: elli

hahaha WOOP WOOP! vi lär köra den där resan igen. den var ju to die for. och åka till outletet. MUMS.

2011-04-12 @ 15:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0