Off to work

Gick bra på jobbet igår.. Var en hel del folk faktiskt.. Bara massa utbytesstudenter typ... Men kul för dom =) Var itne alls sugen på att kliva upp ur sängen när klockan ringde imorse... Hade gärna sovit nån timme till måste jag erkänna.. Men men, jobbet kallar.. Min plugghelg gick ju sådär.. Jobbar hela dagen och heka natten idag.. Men har jag tur kan jag hitta lite energi typ imorgon eftermiddag och få lite plugg gjort.. Annars får jag ta igen det i nästa vecka, inte hela världen det heller...

Jaja, är väl dags att ge sig av... Eller ja.. Tar ju typ 2 min att gå till jobbet, och jag börjar inte förrän om 25 min, så jag kan ju inte påstå att det är bråttom.. Men ändååå, det är bra att vara i tid =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0